Biržų technologijų ir verslo mokymo centras, Skratiškių g. 6, Biržai +370 668 760 68 info@btvmc.lt

Svetainės medis baltas

Kelionė ilga – įspūdžiai puikūs

Kelionė ilga – įspūdžiai puikūs…

Ispanija     Ar teko matyti vasaros teikiamus malonumus vėlyvą rudenį? Tokią galimybę turėjome mes, Biržų technologijų ir verslo mokymo centro mokiniai projekto „Mobilumo ir naujoviškos praktikos plėtotė“ dalyviai - Alma Grikytė ir Valdas Vaičekauskas.

Biržai – Ryga – Londonas – Malaga – Barselona – Vilnius – Biržai… Štai tokį kelią turėjome įveikti. Kelionės pradžia buvo lėktuvu į Londoną, o iki galutinio tikslo – Malagos - skridome kitu lėktuvu. Malagą pasiekėme jau vakare, sutemus, todėl galėjome grožėtis už lango šviečiančiais miesto žiburiais.

Pailsėję po visą dieną trukusios kelionės, kibome į darbą. Praktiką atlikome prestižinėse suvenyrų parduotuvėse, įsikūrusiose pačiame miesto senamiestyje, prie žymiausių Ispanijos istorinių vietų, žymaus dailininko Pablo Picasso muziejaus ir Malagos Katedros.

Vizito metu ne tik dirbome, bet ir mokėmės ispanų kalbos, aplankėme žymias miesto vietas, tokias kaip garsiąją pilį Alcazaba, romėnų teatrą, taip pat maurų statytos pilies griuvėsius Castillo de Gibraltaro. Matėme namą, kuriame gimė ir augo žymus dailininkas Pablo Picasso. Lankėmės Malagos pasididžiavime – Katedroje, kuri buvo statoma įvairiais stiliais ir dėl neužbaigto vieno bokšto statybos gavo vienarankės pravardę. Pabuvome ir paplūdimyje Malagueta, maudėmės Viduržemio jūroje.

Kadangi projekto tikslas - gerinti praktinius įgūdžius tarptautiniu mastu, todėl lankėmės įvairiuose objektuose. Kasdien vyko ispanų kalbos kursai, kuriuos vedė mokytoja Natalia Aisa Ibanez ne tik mokyklos patalpose, bet ir pačiame mieste: aikštėje, gatvėse, įvairiose parduotuvėse, vaisių turguje. Mus mokė naujų žodžių, pasakojo Ispanijos istoriją, susipažino su papročiais, tautiniais atributais. Kiekviena pamoka buvo labai įdomi ir naudinga.

Ši kelionė paliko labai gerą įspūdį. Bet kuriame objekte, buvome maloniai sutikti. Visą vizito laiką jautėme didelį nuoširdumą, rūpestį. Nemažai sužinojome apie ispanų papročius, tradicijas, ragavome nacionalinių patiekalų - Ispanija – labai graži šalis. Malaga – didelis, kurortinis miestas, kuriame gyvena daugiau nei 800 tūkst. gyventojų. Nors šiuo metų laiku pas mus šalta, bet ten matėme žydinčias palmes, žaliuojančius fikusus, nokstančius mandarinus. Mums, taupantiems šilumą lietuviams, buvo labai įspūdinga, kad lapkričio mėn. temperatūra Ispanijoj gali būti +23 laipsniai C. Butuose nėra šildymo, o vidutinė žiemos temperatūra svyruoja apie 15 laipsnių. Ruduo - liūčių metas. Teko matyti, kaip mūsų gatvė virto upe, bet vietiniai gyventojai prisitaikę prie tokių sąlygų. Gatve matėme plaukiant baidarę. Beveik viso vizito metu orai mus lepino.

Kelionė namo buvo trumpesnė, nors vykome tiek pat laiko, tačiau įspūdžiai apie šią šalį, apie jos žmones kelionę sutrumpino.

Projekto „Mobilumo ir naujoviškos praktikos plėtotė“ veikla finansuojama iš Mokymosi visą gyvenimą programos, kurią Lietuvos Respublikoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas.

Visos 2023 2024 m.m. naujienos 900 225 px

pranesk apie patycias124

mukiskarjeralogo

SUSISIEKITE SU MUMIS

Biržų technologijų ir verslo mokymo centras