Darbo stebėjimo vizitas Prancūzijoje pagal Erasmus+ projektą "Naujos žinios ir patirtis su ERASMUS+" Nr. 2018-1-LT01-KA116-046905

 20181108 154050a

      Lapkričio 4-10 dienomis Biržų TVMC mokytojos Gražina Kregždienė, Lina Masonienė ir Dalia Liaukevičienė dalyvavo stažuotėje – darbo stebėjimo vizite Prancūzijoje pagal Erasmus+ projektą "Naujos žinios ir patirtis su ERASMUS+" Nr. 2018-1-LT01-KA116-046905.

      Stažuotės metu dalyvės lankėsi keliose skirtingo tipo mokymo ir verslo įmonėse ir stebėjo jų darbo procesą. Kiekvienas darbo stebėjimas suteikė tiek bendro pobūdžio, tiek ir specifinių žinių ar gebėjimų.

      Darbo stebėjimo Sorbonos universitete metu buvo gilinamos žinios apie Prancūzijos švietimo sistemą, lyginamos Lietuvos ir Prancūzijos profesinio mokymo programos, tobulinamos mokslo ir technologijų kompetencijos.

      Stebėdamos darbą “Plaine CoWorking“ (Bendro darbo erdvėje) dalyvės sužinojo, kaip yra kuriama bendra erdvė verslui, kaip teikiama išorinė ir tarpusavio pagalba smulkioms įmonėms. Tokia patirtis naudinga mokinius mokant karjeros planavimo, verslumo, supažindinant su inovatyvaus verslo kūrimo galimybėmis.

      Darbo stebėjimo verslo inkubatoriuje „MIEL“ La Coureneuve metu stebėjo kelių įmonių veiklą ir susipažino su sėkmingai gyvuojančiomis, labai įdomiomis ir inovatyviomis verslo idėjomis: kulinarinių laidų filmavimo ir gamybos, muziejinių eksponatų transportavimo, nuimamų riedučių gamybos, internetinės ekologiškų maisto produktų parduotuvės ir kt. Darbo stebėjimas pastaruosiuose verslo inkubatoriuose pagerino iniciatyvumo ir verslumo kompetencijas, suteikė žinių apie verslo rėmimo ir švietimo finansavimo mechanizmus Europoje.

      Darbo stebėjimo vizitas pameistrystės centre CFA des metiers et de l‘eterprise pagerino supratimą apie mokymąsi pagal pameistrystės sutartis, tokiu būdu įgytų žinių vertinimo metodus ir kreditus. Stebėdamos praktines veiklas ir bendraudamos su įvairių sričių (kosmetologijos, mechanikos, fotografijos, kirpimo, batsiuvystės) profesijos mokytojais stažuotės dalyvės pagerino savo profesinės srities žinias, pasidalijo žiniomis su kolegomis ir pasisėmė naujų idėjų, kurios leis eksperimentuoti ir kurti naujas mokymosi praktikas ir mokymo metodus dėstant savo profesijos dalykus.

      Visos darbo stebėjimo veiklos dar buvo naudingos ir tuo, kad jų metu ne tik buvo tobulinami profesiniai gebėjimai, bet ir išplėstas profesinis tinklas, užmegzti profesiniai kontaktai, pagerėjo socialinės kompetencijos. Laisvalaikio metu aplankyti pasaulinio lygio kultūros objektai suteikė daug teigiamų emocijų, ypač praplėtė kultūrinį akiratį, gerino kalbinius įgūdžius.

      

 

0
0
0
s2smodern