Senovės kinų patarlė sako: „Išgirdau – užmiršau, pamačiau – įsiminiau, padariau – išmokau“. Tik dalyvaudamas aktyvioje veikloje, išsakydamas savo nuomonę mokinys patiria pažinimo ir atradimo džiaugsmą. Būtent to siekiame integruodami įvairius mokomuosius dalykus. Ieškome patrauklių mokymosi galimybių ir aktyvių, įtraukiančių mokymosi būdų. Tokiu būdu ne tik veiksmingai įsisąmoninamos dalykinės žinios, bet ir įgyjama šiuolaikiniam vaikui reikalingų gebėjimų ir kompetencijų, skatinamas domėjimasis, smalsumas ir motyvacija mokytis, sudaromos sąlygos saviraiškai, kūrybiškumui. Atskiri mokomieji dalykai suteikia mokiniams daug teorinių ir praktinių žinių, tačiau, kai vienoje pamokoje jungiamas kelių skirtingų dalykų turinys, mokiniai geriau suvokia, kaip įgytas žinias galima taikyti realiame gyvenime. Tai padeda pasiekti geresnių rezultatų.
Vasario 14 d. I g. klasės mokiniai dalyvavo integruotoje ikiprofesinio ugdymo (floristikos) ir anglų k. pamokoje, skirtoje šv. Valentino dienai. Mokiniai susipažino su šv. Valentino dienos istorija, dirbdami poromis prisiminė jau išmoktus žodžius mokėsi naujų angliškų frazių. Pagal duotus vertinimo kriterijus mokiniai gamino floristinę kompoziciją ir anglų kalba pristatė savo sukurtą darbą. Tokia integruota veikla pamokoje suteikė mokiniams ne tik teorinių, bet ir praktinių žinių bei daug gerų emocijų.
Mokytojos I. Pranauskaitė ir R. Plikšnienė